Tänä aamuna Fiilis päätti herätä viiden aikoihin, ihan vain siirtyäkseen sängyn vierestä sängylle. Minun kainalossa oli hyvä nukkua seitsemään. Tämä pikkuinen tolleri on opetellut minun rytmini ihan vain miellyttääkseen minua. Iltasella kymmenen aikoihin nukkumaan ja herätys 6-7 välillä. Lisäksi neiti vaikuttaa melkein sisäsiistiltä. Vain kaksi kertaa on tullut pissa sisälle. Mutta kuinka voisin kuvailla tätä pientä kullannuppua. Vilkas, rohkea, sinnikäs, utelias, ihana, pehmoinen, pieni jne. Tähän mennessä on hurmannut kaikki vastaantulijat.

Tänään oli ohjelmassa Oilin agilitytreenit ja tietenkin Fiilis pääsi mukaan haistelemaan maailmaa. Siinä oli pienellä neidillä ihmeteltävää: uusia ääniä, uusia ihmisiä, uusia koira tuttavuuksia ja kylmää ulkoilmaa. Treeneistä tultua oli Lassi ovella vastassa ja siinä piti sitten yrittää hypätä minun syliini kun Fiiliskin oli siellä. Lassi antoi nopean lipaisun Fiiliksen naamalla. Taisi pojalla olla huoli pienestä tytöstä.

Leevi on sinnikkäästä pakoillut pikkuista sängylle, mutta on kuitenkin kiinnostunut pennun puuhista. Lisäksi Lepakko on sitä mieltä, että hänen kannattaa nukkua yöt minun vieressäni, ettei vain paikka mene pennulle. Oili jaksaisi kirputtaa pentua, mutta välillä on kiellettävä, että toinen saa rauhan. Huomenna Fiilis lähtee mukaani valloittamaan Ähtäriä. Katsotaan miten sujuu elo kahden kesken.

Tänään en ole kerennyt kuvia ottamaan, mutta josko huomenna saisi muutaman otettua.